Kategórie Info Kontakt Login Košík
0

Záruka vrátenia peňazí

Bojíte sa reklamovať veľké kusy nábytku? U nás je to jednoduché! Pošlite emailom fotku chybného kusu a my Vám ho na vlastné náklady vymeníme za iný, prípadne Vám vrátime peniaze.


Nebojte sa u nás nakupovať - ochotne vybavujeme aj výmenu tovaru, pričom nemusíte platiť za dopravu reklamovaného tovaru!


Snažíme sa, aby ste si hneď na prvýkrát vybrali ten najlepší a najkvalitnejší tovar. Napriek tomu sa aj skvelý nákup niekedy nepodarí. U nás nemusíte mať z nakupovania obavy. Bez problémov a radi Vám zakúpený tovar vymeníme, prípadne Vám za vrátený tovar vrátime peniaze *. So zákazníkmi jednáme otvorene a vždy sa im snažíme vyhovieť. Radi tiež zaistíme odvoz reklamovaného zborí - všetko je vždy na dohovore.

 

REKLAMAČNÝ PROTOKOL VYPLNÍME ZA VÁS!


Aj pri reklamácii či vrátenie tovaru je však potrebné dodržiavať niektoré pravidlá. Na adresu eshop@nabytek-harmonia.cz pošlite prosím email s uvedením čísla objednávky alebo faktúry, celého mena kupujúceho a podrobného popisu závady s identifikáciou reklamovaného dielu podľa montážneho návodu. Pre urýchlenie reklamačného konania odporúčame doplniť aj fotodokumentáciu zistené závady. Na vybavenie reklamácie vo väčšine prípadov zaslaná fotodokumentácia postačuje. Následne Vám emailom doručíme vyplnený reklamačný protokol ku kontrole a odsúhlasení správnosti údajov. Reklamovať zakúpený tovar môžete tiež osobne na našej predajni v Zlíne.

 

V rámci reklamácie obvykle vymieňame "diel za diel" najčastejšie na základe obdržanej fotodokumentácie. V prípade nutnosti doručenia reklamovaného dielu k nám len prosíme tovar riadne zabaľte, aby nedošlo vplyvom prepravy k jeho poškodeniu. Odvoz reklamovaného tovaru Vám radi zaistíme sami a zadarmo.

 

NEPLAŤTE DOPRAVU REKLAMOVANÉHO TOVARU


Zakúpený tovar môžete podľa zákona vrátiť bez udania dôvodov do štrnástich (14) dní od jeho prevzatia. Následne Vám najneskôr do štrnástich (14) dní vrátime peniaze. Pre vrátenie platby bude použitý rovnaký platobný prostriedok, ktorý ste použili na pôvodnej transakcii, ale sme ústretoví sa prípadne dohodnúť podľa Vašich potrieb aj inak. V prípade úhrady za tovar v hotovosti Vám budú zaplatené peniaze vrátené poštovou poukážkou alebo si čiastku za tovar môžete prevziať na pobočke Nábytok Harmonia sro, 2. mája 1379, 760 01 Zlín, ale je nutné nás o tom upozorniť najmenej jeden (1) pracovný deň vopred.

 

Ďalšie informácie ohľadom reklamácie či vrátenie peňazí za vrátený tovar Vám ochotne oznámime na telefóne +420 778 946 752. Podrobnosti o tom, aký tovar je možné reklamovať, nájdete v reklamačnom poriadku tu. Podrobnosti o odstúpení od zmluvy a vrátenie tovaru i peňazí nájdete tu.

 


* Nevzťahuje sa na tovar vyrobený na zákazku, alebo tovar, u ktorého bol predaj ukončený.

Tento web používa cookies Aby sme Vám mohli v tomto eshope ponúknuť kvalitné služby a pokročilé funkcie, využívame cookies. Prehliadaním tohto webu súhlasíte s ich používaním . Pre viac informácií o cookies a ich prípadnom blokovaní navštívte článok Pravidlá ochrany osobných údajov Rozumiem