Dostanem za nákup nejakú zľavu nabudúce?
Áno, verných zákazníkov si vážime. Akonáhle bude vaša objednávka úspešne dokončená, zašleme vám na e-mail ako poďakovanie zľavový kupón v hodnote 20 €. Tento kupón môžete uplatniť pri akomkoľvek ďalšom nákupe v minimálnej hodnote 200 €. Bližšie informácie k uplatneniu zľavy nájdete
tu.
Zmontujete mi nábytok, alebo si ho musím zložiť sám?
Samotnú montáž nábytku priamo neposkytujeme. Máme však výborné skúsenosti s využitím služieb tzv. hodinových manželov, ktorí sú dostupní vo väčšine miest. Často bývajú cenovo výhodnejšie a flexibilnejšie ako veľké montážne firmy.
Ide to vziať aj na splátky?
Samozrejme. Ponúkame obľúbenú platbu na tretiny bez navýšenia, viac informácií
tu.
Ako a kto mi nábytok privezie?
Aby sme minimalizovali riziko poškodenia, doručujeme väčšinu objednávok vlastnými firemnými vozidlami. Pri menších zásielkach, kde je prioritou rýchlosť dodania, využívame v niektorých prípadoch preverené prepravné spoločnosti DPD alebo TopTrans.
Môže balík prevziať niekto iný, keď práve nebudem doma?
Áno, to nie je žiadny problém. Vždy vás budeme telefonicky kontaktovať dva dni vopred, aby sme potvrdili termín doručenia. Počas tohto hovoru sa s nami môžete dohovoriť na všetkých detailoch, vrátane zmeny preberajúcej osoby, spôsobu platby či úpravy doručovacej adresy.
Rozmyslel som si to. Ako môžem objednávku zrušiť?
Najrýchlejším spôsobom je zaslanie e-mailu na adresu eshop@nabytek-harmonia.cz. Do správy prosím uveďte číslo vašej objednávky a informáciu, že ju chcete stornovať. Obratom vám zašleme potvrdenie o zrušení.
Kde je môj balík? Ako zistím stav objednávky?
Prehľad o stave objednávky nájdete najľahšie vo svojom užívateľskom účte po prihlásení (registrovať sa môžete kedykoľvek). Pokiaľ ste nakúpili bez registrácie, neváhajte nás kontaktovať na telefónnom čísle +420 727 897 211 alebo e-mailom na eshop@nabytek-harmonia.cz a my vám aktuálny stav radi oznámime.
Zabudol som niečo pridať, môžem objednávku ešte zmeniť?
Kým nie je tovar expedovaný, zmeny sú obvykle možné. Kontaktujte nás prosím čo najskôr telefonicky na +420 727 897 211 alebo e-mailom na eshop@nabytek-harmonia.cz a spoločne objednávku upravíme.
Vynesiete mi to až do bytu?
Áno, v košíku si pred dokončením objednávky môžete zvoliť službu „Asistencia s výnosom“, kedy vám náš vodič s nábytkom aktívne pomôže. Cena sa odvíja od počtu poschodí. Pokiaľ vyžadujete kompletné vynesenie bez vašej asistencie, uveďte prosím túto požiadavku do poznámky v objednávke. Ozveme sa vám a dohodneme individuálne riešenie.
Koľko zaplatím za dopravu?
Presnú cenu dopravy aj doplnkových služieb (ako je výnos na poschodie) nájdete prehľadne v našom cenníku
tu.
Ako dlho mám na tovar záruku?
Štandardná záručná doba je 24 mesiacov. Pri vybraných produktoch, ktoré sú označené ikonou „Záruka 5 rokov“, je táto lehota predĺžená na päť rokov.
Čo keď mi príde tovar rozbitý? Ako to mám reklamovať?
Veľmi nás mrzí, pokiaľ tovar dorazil poškodený. V takom prípade prosím nevyplňujte klasickú vratku a tovar neposielajte ihneď späť. Stačí vyplniť
reklamačný formulár, popísať závadu a priložiť fotografie na e-mail reklamace@nabytek-harmonia.cz. Väčšinu reklamácií vyriešime online a následne vám zašleme nový diel alebo zaistíme výmenu kusu.
Nie som s tovarom spokojný. Dokedy to môžem vrátiť?
Zo zákona máte nárok na vrátenie tovaru do 14 dní bez udania dôvodu. Náš e-shop vám však vychádza v ústrety a lehotu predlžujeme až na 60 dní (čo oceníte napríklad pri nákupe darčekov). Podrobné podmienky pre vrátenie nájdete
tu.
Chcem tovar vrátiť v 14-dňovej lehote, čo pre to musím urobiť?
Prosíme o vyplnenie formulára pre odstúpenie od zmluvy (nájdete ho
tu) a jeho zaslanie na náš e-mail reklamace@nabytek-harmonia.cz. Následne sa s vami spojíme a dohodneme sa na spôsobe doručenia tovaru späť k nám na sklad.
Ako vám to mám poslať späť?
Záleží na vás, čo je pre vás pohodlnejšie - tovar môžete zaslať poštou alebo doručiť osobne. Na požiadanie však môžeme zaistiť spätný odvoz našimi vozidlami (vhodné najmä pri objemnom nábytku) alebo objednať zvoz prostredníctvom zmluvného prepravcu.
Kto platí poštovné, keď tovar vraciam?
Náklady na dopravu tovaru späť k nám hradí zákazník. Prípadne je možné sa dohodnúť na spätnom zvoze našimi vozidlami (napr. pri veľkých kusoch nábytku), za túto službu si účtujeme poplatok 30 €. V tomto prípade je potrebné, aby zákazník tovar demontoval (pokiaľ ho predtým zmontoval), adekvátne zabalil (pokiaľ nemá k dispozícii originálny obal), a zaistil vynesenie nábytku z bytu na miesto, kam je možné bezpečne pristaviť vozidlo (po dohode môžeme zaistiť my)
Kedy dostanem späť peniaze, keď tovar vrátim?
Najneskôr do 14 dní. Vrátený tovar musí prejsť kontrolou, či je tovar kompletný a nie je poškodený, potom čiastku ihneď vraciame.